Warsztaty jogowe, czyli podsumowanie stycznia

Ależ to był intensywny początek roku! Jestem mega wdzięczna za to, że przez ostatnie dwa weekendy miałam możliwość uczyć się od najlepszych🧡⠀

🔸Od @ada_suska na warsztatach „Pokochaj wygięcia! Warsztaty jogowe - anatomia, praktyka, korekty”, podczas którego zrobiłam swój pierwszy w życiu (serio!) mostek ze stania! Dalej w karuzeli dowód filmowy 😉 Pogłebiłąm wiedzę o taśmach powięziowych przednich i poznałam techniki, które największemu "sztywniaczkowi" pomogą w bezpiecznych wygięciach w tył. A dają one wiele korzyści, szczególnie osobom, które mają siedzący tryb życia! Nauczyłam się też asekuracji w wygięciach i wieeele więcej, bo Ada to skarbnica wiedzy 🧡🧡🧡⠀

🔸Od @pelniaruchu na kursie @blackrollpolska Yoga, podczas którego poznałam kolejne techniki autouwalniania mięśniowo-powięziowego oraz jak działają w połączeniu z pozycjami jogi! Szkolenie upewniło mnie, że połączenie jogi i rolowania to strzał w dziesiątkę dla ciała współczesnego człowieka. Chodź i sprzawdź na moich zajęciach Joga&Rolowanie - wtorki, godz. 19:30 @astangayogastudio !⠀

☀️To było coś wspaniałego! Mam arsenał nowych narzędzi, które zamierzam użyć na zajęciach z Wami 💪 Uwielbiam zdobywać i aktualizować wiedzę ✨⠀

❕Tak więc do zobaczenia na zajęciach w AYS:⠀
• Aerial Joga⠀
poniedziałki 19:00 (zastępstwo)⠀
wtorki, czwartki 18:30⠀
soboty 13:00⠀
• Joga&Rolowanie⠀
wtorki 19:30⠀
• Joga Księżycowa ⠀
czwartki 19:30⠀

🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘


Share:

0 comments