Rok temu zostałam nauczycielką jogi RYT200!

Nie mogę uwierzyć, że to już rok temu zakończył się jeden z najwspanialszych i angażujących kursów na jakich byłam! ⠀

To już rok temu zdałam egzaminy i zostałam Nauczycielką Jogi RYT200! Naprawdę wiem, że to był świetny wybór - polecam wszelkie warsztaty i kursy w @astangayogastudio u @evajaros z @aldona.yoga ⠀

Poznanie tylu wspaniałych nauczycielek i zdobyta wiedza, którą wykorzystuję prowadząc każde zajęcia i która prowadzi mnie do dalszego rozwoju - tyle zyskać to naprawdę bezcenne. @olalayogapilates i @ada_suska - dziękuję jeszcze raz za przekazana wiedzę. Ada - z Tobą z przyjemnością znów się widzę w styczniu na warsztatach z wygięć 💪 ⠀

Ta przygoda się nie kończy, bo nauczyciel uczy się całe życie!

Do zobaczenia na zajęciach w @astangayogastudio ⠀

🔸Aerial Joga⠀
Wtorki i czwartki 18:30⠀

🔸Joga & Rolowanie⠀
Wtorki 19:30⠀

🔸Joga Księżycowa⠀
Czwartki 19:30⠀

Fot. @_wykadrowana ⠀



Share:

0 comments