Warsztaty z Julią i Johnem Scottami „Breath of life”

To niesamowita trzydniowa transcendentalna podróż przez pierwszą serię ashtanga jogi, pranajamy, medytację i śpiewanie mantr. Zadziała się magia!!! A jak mówił na warsztatach John, ta tworzy się przez połączenie świadomości, ciekawości, uważności, przygody i wyobraźni ❤️⠀⠀

Niby „tylko” trzy dni, a podczas nich wydarzyło się dla mnie tyle, że trudno to wyrazić słowami. Moja pierwsza ceremonia picia kakao, ta wspólnota, którą stworzyliśmy na tę krótką chwilę śpiewając mantry i słuchając elektryzującego głosu Julii zmieniła moje postrzeganie. Ponownie wzbudziła się moja ciekawość i chęć podążania za głosem wewnętrznego dziecka chcącego odkrywać i kwestionować ustalony porządek. Cudownie było przeżywać tę epicką przygodę ze wspaniałymi joginami z różnych stron Europy. ⠀⠀
⠀⠀
Przez te trzy dni ashtanga yoga i jej filozofia stały mi się jeszcze bliższe. Zakochałam się w tej drodze od nowa. Sposób, w jaki John i Julia dzielili się z nami swoją ogromną wiedzą wyszedł poza moje najśmielsze oczekiwania. Dziękuję! 🙏⠀⠀
⠀⠀
„True yoga is liberation, it’s not doctrin, it’s not fundamentalism, it’s not rules, regulations and mandatory.”⠀⠀
~ John Scott⠀⠀
⠀⠀
Kwestionuj, zadawaj pytania - to jedno z wielu przekazów Johna, które osiadły we mnie. Jedna z wielu nauk z tego weekendu - zaufaj sobie. To przypomniało mi słowa Bruce’a Lee:⠀⠀
⠀⠀
„Badaj swoje doświadczenie, odrzuć to, co bezużyteczne. Przyjmij to, co przydatne. I dołóż to, co naprawdę Twoje!” 🤩⠀⠀
⠀⠀
Dziękuję @julia_scott_official & @johnscottyoga za ten magiczny weekend! ✨



Tags:

Share:

0 comments