Leczo z pieczarkami i tofu

Od razu napiszę - mój pomysł :) Zrobiłam obiadek, z tego, co miałam w lodówce i wyszło coś tak pysznego, że muszę to opisać! W dodatku wszystko robiłam chyba tylko pół godziny! A jaki sosik wyszedł! Mniam :)

Składniki:
tofu naturalne
papryka
cebula
czosnek
oliwa z oliwek
imbir
kurczak
sos sojowy
makaron pełne ziarno
przyprawy: zioła prowansalskie, mieszanka fit up.

Przygotowanie:
Na oliwie z oliwek zeszklij cebulkę i czosnek. Potem na patelnię wrzuć zblanszowane pieczarki, paprykę, pokrojone w kostkę tofu, usmażone wcześniej kawałki kurczaka. Zetrzyj na to kawałek imbiru, polej sosem sojowym, posyp przyprawami. Pogotuj trochę.

Gotową potrawką polej ugotowany wcześniej makaron z pełnego ziarna.

Voila!

Zdjęcia niestety nie zrobiłam, ale kolejnym razem na pewno dodam :)

Share:

0 comments